PDA

View Full Version : Allah Knows (inspirational poem)



Haily
08-31-2009, 12:39 PM
When you feel all alone in this world
And there's nobody to count your tears
just remember, no matter where you are
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
When your carrying a monster load
And you wonder how far you can go
With every step on that road that you take
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
No matter what, inside or out
There's one thing which there's no doubt
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
And whatever lies in the heavens and the earth
Every star in this whole universe
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
When you find that special someone
Feel your whole life has barely begun
you can walk on the moon, show it to everyone
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
When you gaze with love in your eyes
Catch a glimpse of paradise
And you see your child take the first breath of life
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
When you lose someone close to your heart
See your whole world fall apart
And you try to go on but it seems so hard
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
You see we all have a path to choose
Through the valleys and hills we go
With the ups and the downs
Never fret, never fret
ALLAH KNOWS, ALLAH KNOWS
Every grain of sand,
In every desert land, he knows
Every shade of pal
Every closed hand, he knows
Every sparkling tear, on every eyelash, he knows
Every thought i have,
And every word i share, he knows


http://www.youtube.com/watch?v=xIEoWSB63hI&NR=1

love
HAILY

Commondo
08-31-2009, 01:33 PM
Absolutely...

Very nice...

sunnyajmal
08-31-2009, 02:25 PM
great share hails...........very nice

Haily
09-01-2009, 12:28 AM
Thank u commondo, and Ajmal.. i love this nasheed, it always makes me happy u kno....
ajmal did u even read it, if u didnt, read it, its really nice

(` (Ajnabee) )
09-01-2009, 09:15 AM
totally inpiring..

sveetzara
09-01-2009, 09:43 AM
ajaml plz apney pichley record tor ker read ker hi lo...


really ALlah knows what no1 knows... thanx for sharing sveety...

(` (Ajnabee) )
09-01-2009, 09:48 AM
absolutly ryt zara

Haily
09-01-2009, 11:53 AM
Thank u guys... yea this really inspires me..its like when ur are going to a bad time, Allah is always there..u kno wht i mean...

sunnyajmal
09-01-2009, 11:59 AM
OMG!!!!!!!! y u guys think that am not reading the posts?????????
I did read it yar.......

Haily
09-01-2009, 12:10 PM
hehe... no i didnt say u didnt read it, i said incase u didnt read it, then read it lol..

sunnyajmal
09-01-2009, 12:12 PM
hahahahaha...

sveetzara
09-01-2009, 09:17 PM
sunny... [-X baaz aa jao...

meera84
09-01-2009, 09:50 PM
nice share haily barbi,...............

Haily
09-02-2009, 12:10 AM
Thanks meera for liking it....hope ramadan is going great with u sweetie

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:03 PM
she only comes at night ..

Haily
09-02-2009, 01:06 PM
who only comes at nite...

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:08 PM
meera

Haily
09-02-2009, 01:11 PM
ohh yea.. u guys come during the day..how come u guys have time to come during the day?

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:12 PM
why ..
nites r 4 sleeping not for surfing nets..
heheeheehheheee...;)

Haily
09-02-2009, 01:13 PM
lolzzzzzzz

i come at nite, cuz thats the only time i have time.....im busy during the day.....

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:15 PM
what u do in day timings

Haily
09-02-2009, 01:18 PM
well im at skool during the day.. i get home at 6"pm, i eat, do my prayers, then i clean, dad gets home, dinner, i do homework, clean, pray, nd by then it gets like 11:00 pm..but now during the ramadan im off, i wrote a letter to my college board that i dont want to attend skool, nd i shouldnt be dropped..everyone is shocked, my letter got accepted, nd i dont attend skool.. but now i wake up like at 11, clean the kitchen, go to my dad work, and i get home like at 8"30 pm, i brake my roza at his work, sometimes im on the freeway i brake it..then i after iftar, i clean, drink some chai, do taravhee, by then its like 12:00 am

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:21 PM
wow cute a busy life..
i love spending life busy..

doing this and thtss..

sunnyajmal
09-02-2009, 01:31 PM
sunny... [-X baaz aa jao...

oye jee, mai ne kia hya hai??

(` (Ajnabee) )
09-02-2009, 01:40 PM
woh kehti hai tum read nahi karti ho

sunnyajmal
09-02-2009, 02:24 PM
but mai tu read karta ho na (sirf short threads ku)........lolz

Haily
09-03-2009, 09:05 AM
Ajnabee blv me, u wouldnt want to be busy like this...

sveetzara
09-03-2009, 09:15 AM
lolzzzzzzz

i come at nite, cuz thats the only time i have time.....im busy during the day.....

haily u r rite... its very hard for me to come online during the day...

sunnyajmal
09-03-2009, 09:32 AM
its good u guys come at nite......coz aap logo ke nite hamari day ke saath shoro hute hai na......

meera84
09-03-2009, 10:08 AM
lu jii aj hum din main online agaiey hain...................

ghar main sab puch rhay hain aj tum itni jaldi kyun uth gaie ho...............

ub in ko kya bataon k aj din main online ana tha na.............. :smt003 :smt003 :smt003 :smt003

(` (Ajnabee) )
09-03-2009, 10:37 AM
yea u r ryt sunny

Haily
09-03-2009, 12:03 PM
lolzzzzzzz

i come at nite, cuz thats the only time i have time.....im busy during the day.....

haily u r rite... its very hard for me to come online during the day...

yea its impossible to come during the day, cuz its just that day is soo hectic.. i wonder why life is soo busy up here... i think almost alot of ppl in Us come online at nite.. u kno..

sunnyajmal
09-03-2009, 12:29 PM
yup rite.......

Haily
09-03-2009, 12:33 PM
cuz im always rite lol..

sunnyajmal
09-03-2009, 12:39 PM
mmmmm........

sveetzara
09-03-2009, 11:48 PM
hehehe... i totally agree to u haily.. but i know ppl there in pak who also dont have even a single min to come online at day time... except weekends....

u know its we who have made life so tough & hectic for us...

Haily
09-04-2009, 12:02 AM
zara in here our life is set that way.. time..every min of our life is counted... crazy

(` (Ajnabee) )
09-04-2009, 10:02 AM
mmmmmmmm

sveetzara
09-04-2009, 10:57 AM
yea but i think haily, US sets trend for the whole world... ;-)... thats y every country tends to use their time the way americans do... but u knwo i like my typical cultural lifestyle in pak.. or u can say afghan... well u came here when u were so young... i dont know if u remember anything... but i really miss my paki lifestyle... but u know its declining at a very high rate and turning into same materialistic life that we have in US... someties i really feel that we do need a break from this hectic life... although i have just stepped in this hectic world.. but stiil sometimes i feel i m worn out... hehehe... u know what i mean....

Haily
09-04-2009, 12:05 PM
yup gurlie totally agree.. yea ur rite i was soo young when i came here, so im used to this lifestyle, blv me, i always need a brake.. u kno i wanna go to pak soo bad, just to see their life styel.. cuz my mom when there..she is like in Us gurls are soo tired, in pak they only do like house chores.. i dont kno.. life is more laid back u kno.. nd im like ohh man i want that.. sometimes i cant blv ppl wanna come here if they have a really good and wealthy life in pak or Afg u kno... but i totally understand you.....

(` (Ajnabee) )
09-04-2009, 02:40 PM
at this time i think i won't be reading both
of ur paragraphs..

Haily
09-05-2009, 02:39 AM
lol... its ok u dont have to read it

sveetzara
09-05-2009, 08:58 AM
yup gurlie totally agree.. yea ur rite i was soo young when i came here, so im used to this lifestyle, blv me, i always need a brake.. u kno i wanna go to pak soo bad, just to see their life styel.. cuz my mom when there..she is like in Us gurls are soo tired, in pak they only do like house chores.. i dont kno.. life is more laid back u kno.. nd im like ohh man i want that.. sometimes i cant blv ppl wanna come here if they have a really good and wealthy life in pak or Afg u kno... but i totally understand you.....


yea ppl who have well established life in pak/afg/india etc i never recommend them to come here.... its like a heaven for far away countries, but ppl living in US (epecially foreigners)know how tough it is to be here and to achieve a status... u know ALL THAT GLITTERS IS NOT GOLD... it is a proverb which we have been taught there in pak since childhood... and its the reality of life...

i really wish that u can visit pak at least once... and enjoy this tour as much as possible... but make sure that ur stay is 4-5 months minimum... coz time passes so quickly in just a wink of an eye... so do spend a lot of time enjoying there... and if i am there i will surely invite u at my home... and will show u my city's famous places.... :smt003

Haily
09-05-2009, 10:04 AM
i think i might go, but it will only be for like 3 weeks, the most four weeks... i really do wanna go...

(` (Ajnabee) )
09-05-2009, 10:32 AM
i think i can avoid most of the conversation here

sveetzara
09-05-2009, 10:55 AM
i think i might go, but it will only be for like 3 weeks, the most four weeks... i really do wanna go...


hmmm for me its too lill to njoy... :chips:

Haily
09-06-2009, 01:37 AM
i kno it is very lil.. but my sis uni and everything... u kno... lets see i really want to go inshallah

sveetzara
09-06-2009, 02:13 AM
inshAllah... so do u have nay idea abt when u go there???

Haily
09-06-2009, 02:43 AM
i might go this december.. when the college are at a brake for like four weeks.. im gonna go to karachi, then go to quetta... inshallah.. i might go. im not sure.. i might....

sveetzara
09-06-2009, 06:37 AM
hmmm... inshAllah...