PDA

View Full Version : Andhey ki biwi ko. . .



hunainraza
06-02-2009, 09:02 AM
Andhey ki biwi ko behra bhaga K le gya,
R gungay ne dekh lia,
Ab gunga andhey ko kaisay batae ga
K behra uski biwi lay gaya?? Ans Me.

srimayee94
06-02-2009, 09:14 AM
Are you sure the question is correct???

hunainraza
06-02-2009, 10:18 AM
Haan Sahi hai Bhai

Muffy
06-02-2009, 12:00 PM
tricky one...sochna padega...

Muffy
06-02-2009, 12:02 PM
may be just like Amitabh bachhan explains to Rani Mukherjee in the movie Black!!!

sahi hai kya?

sunnyajmal
06-02-2009, 12:28 PM
The mute uses brail for the blind man to read and tell him that a deaf man took his wife.

srimayee94
06-02-2009, 12:31 PM
Maine jo qsn suna tha woh tha ke goonga andhey ki wife ko utha le jaata hai aur behra dekh leta hai........

sunnyajmal
06-02-2009, 01:15 PM
i think my answer makes sense........

Muffy
06-02-2009, 01:20 PM
it does...but i dont think its that easy...

sunnyajmal
06-02-2009, 01:22 PM
hmm...lets wait what he says

hunainraza
06-11-2009, 12:26 PM
sunny wait khatam nai hua ?

Muffy
06-11-2009, 03:12 PM
ab tho answer de do yaar!

srimayee94
06-11-2009, 03:16 PM
han, spill the beans......

Muffy
06-11-2009, 03:17 PM
yeah do it now!

sabercool
06-11-2009, 09:35 PM
yeah man where is the answer we r waiting for it.

Muffy
06-12-2009, 09:57 AM
:( answer nahi mila

sabercool
06-14-2009, 07:55 PM
hey hunain answer kab doge yaar.

Muffy
06-14-2009, 08:11 PM
hunain..pls answer de do...

hunainraza
06-15-2009, 10:33 AM
Bs thak gaye?

Muffy
06-15-2009, 11:17 AM
yeah...ab answer bol bhi do yaar

hunainraza
06-17-2009, 10:17 AM
Yar itni jaldi Q haar jatey ho ?

Muffy
06-17-2009, 07:51 PM
jaldi kahan.....
bohot din tho ho gaye...
now please give us the answer bhai!

hunainraza
06-18-2009, 12:19 PM
Acha G ager kissi nain jawab nahi diya to unqareeb jawab zaroor de dunga.

Muffy
06-18-2009, 12:36 PM
rules are, that u shd give the answers after 24 hours...
so pls do that from next time..
this is a humble request...
i hope u will follow the rules

hunainraza
06-18-2009, 12:38 PM
Acha mujhey nahi pata tha.

sunnyajmal
06-18-2009, 12:42 PM
hmmmm.........now tell us the answer......

Muffy
06-18-2009, 01:20 PM
Acha mujhey nahi pata tha.
ab tho pata chal gaya na...

Laika
06-18-2009, 09:39 PM
where is the answer?

morpheus_111
06-27-2009, 12:38 PM
The truth is... there no logical answer to this... I have been reading this question since years but no satisfactory answer... there is none I guess... EVEN THE THREAD STARTER IS RELUCTANT TO REPLY IF FORCED TO ANS...

If hunainraza can give.. then we all will be obliged.

sabercool
06-27-2009, 01:06 PM
I think u r right, morpheus.............

Muffy
06-27-2009, 03:34 PM
yes i agree with morpheus too

hunainraza
06-28-2009, 10:25 AM
Andhey ki biwi ko behra bhaga K le gya,
R gungay ne dekh lia,
Ab gunga andhey ko kaisay batae ga
K behra uski biwi lay gaya?? Ans Me.

Gunga kisi ko likh k de day ga. to wo andhey ko parh kr suna deyga.

Muffy
06-28-2009, 06:10 PM
wow!!! brilliant answer!

sabercool
06-28-2009, 06:18 PM
yeah .....................its really brilliant .


Nice puzzle.

Muffy
06-28-2009, 06:40 PM
yes...it was a simple answer...but everyone thought too intelligently..

hunainraza
07-04-2009, 03:22 PM
ha ha ha ha ha ha

Puzzle Puzzle hi hota hai

Muffy
07-04-2009, 04:34 PM
sahi answer hoga tho puzzles achhe hote hain..