PDA

View Full Version : Avatar For Haily



shainee
11-28-2008, 01:33 PM
As per your request honey ... if u like any of those ..

Haily
11-28-2008, 01:38 PM
omg these are sooo cute..shainee thats soooo sweet of u..so wht should i do..down load this to my comp, and then..how do i make it my bottom pic like u did....

Haily
11-28-2008, 01:38 PM
i cant blv u did this for me..i feel like crying...aww sweetie..a BIG BIG HUG FOR U...AIR HUG......i love u

shainee
11-28-2008, 01:56 PM
u're most welcome dear... my pleasure ..

oh u actually wanted signature .. hmm I would have did it bigger than .. I tot u wanted avatar ..

Haily
11-28-2008, 01:58 PM
ohh well how can i get a signiture...how do u display it...like a pic..no babes these avatars are soooo cute..i love it..i love it

shainee
11-28-2008, 02:09 PM
if u like bigger siggy .. here

shainee
11-28-2008, 02:11 PM
ohh well how can i get a signiture...how do u display it...like a pic..no babes these avatars are soooo cute..i love it..i love it

go to any image hosting web ... save the pic .. host it .. then click on ur profile .. paste the link at the signature column .. n submit ... thats all

Candid
11-28-2008, 02:40 PM
Shainee now u dont have to go anywhere
just right click on the photo which u hv posted and copy and paste the link in ur off line avatar
or for ur signature just type
the link (copy the link and paste)
that so eazy now

Haily
11-28-2008, 02:52 PM
cool..im gonna do that in 2 days..nd u need to help me with it..

Candid
11-28-2008, 02:58 PM
i am always ready to help u
just if u dont understand pm me
and i hv received ur pm
JazakAllahuminKhairan
i will answer it in a day bcoz nowadays i am too buzy
Allah Hafiz

Haily
11-28-2008, 02:59 PM
thank u sooo much..ok take care..bye..salam...

Rastha
11-28-2008, 03:16 PM
wow
so so cute
so attractive
nice post Shainee

shainee
12-02-2008, 10:13 AM
Shainee now u dont have to go anywhere
just right click on the photo which u hv posted and copy and paste the link in ur off line avatar
or for ur signature just type
the link (copy the link and paste)
that so eazy now

oh really?? :smt003

sunnyajmal
12-02-2008, 12:23 PM
yeah correct bola...

Haily
12-02-2008, 12:30 PM
aww isnt sahine just the most amazing person in the world...

shainee
12-03-2008, 02:12 PM
aww isnt sahine just the most amazing person in the world...

http://i74.servimg.com/u/f74/13/14/92/35/shy113.gif (http://www.servimg.com/image_preview.php?i=93&u=13149235)http://i74.servimg.com/u/f74/13/14/92/35/shy113.gif (http://www.servimg.com/image_preview.php?i=93&u=13149235)http://i74.servimg.com/u/f74/13/14/92/35/shy113.gif (http://www.servimg.com/image_preview.php?i=93&u=13149235)


thank u dear ... but u haven't upload it ??

Haily
12-04-2008, 03:15 AM
cuz i was not in my house..i was out of state..thats why..i just came...so i need a lil time to do so....

Candid
12-04-2008, 05:52 PM
Shainee now u dont have to go anywhere
just right click on the photo which u hv posted and copy and paste the link in ur off line avatar
or for ur signature just type
the link (copy the link and paste)
that so eazy now

oh really?? :smt003
ya Shainee just check this Out
http://www.nidokidos.org/upload-on-your-own-forum-now-t26687.html

And i hv seen ur signature is still linked with other site

shainee
12-05-2008, 01:23 PM
oh ..oh ... I'll change it soon.

shainee
12-05-2008, 01:51 PM
:smt001 .. Haily two more for you

shainee
12-10-2008, 07:23 AM
Here gal

Haily
12-10-2008, 07:26 AM
all i can say is I LOVE YOU

shainee
12-23-2008, 11:20 AM
Princess Haily during Christmas

sunnyajmal
12-23-2008, 11:44 AM
oh my God.........shainee.......ur doing all these for a monkey.........lol

Haily
12-23-2008, 11:46 PM
ajaml ur just jealous...shainee i love u...

Haily
12-23-2008, 11:47 PM
OMG MY signiture is there..its working..omg omg omg..im soo happy..

naturalelegance
12-24-2008, 12:31 AM
:-D they're all so lovely..haliy and shainee....and shainee that was so sweet of you to make all those pics for haily....:smt006

Haily
12-24-2008, 06:40 AM
i kno thats soooo sweet of her... i literally have tears in my eyes...shainee i have to send u a present....

Haily
06-09-2009, 02:54 AM
http://i251.photobucket.com/albums/gg294/wafpaf/graphics/cute/cute24.gif


http://news.skyscanner.net/True.love.sign.JPG


http://www.unt.edu/benchmarks/archives/2000/august00/romeo.gif



http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-Romantic-cartoon-lov-419da154ae11.jpeg


http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/rbo/lowres/rbon377l.jpg

Haily
06-09-2009, 03:06 AM
http://i.123g.us/c/love_newlove/card/101721.gif